Aloitin siivoamaan makkaria ja pakkohan on taas muutella joitain. Siirsin takan takaisin lähelle sänkyä, kun siitä saa niin mukavasti lämpöä. Verhot olen ostanut Country Heartista Veeralta ja ne tuntuivat sopivan tosi hyvin makkariin. Jatkan huomenna siivousta ja ehkäpä laitan lisää kuvia.
tiistai 27. tammikuuta 2009
Makuuhuoneesta..
Aloitin siivoamaan makkaria ja pakkohan on taas muutella joitain. Siirsin takan takaisin lähelle sänkyä, kun siitä saa niin mukavasti lämpöä. Verhot olen ostanut Country Heartista Veeralta ja ne tuntuivat sopivan tosi hyvin makkariin. Jatkan huomenna siivousta ja ehkäpä laitan lisää kuvia.
sunnuntai 18. tammikuuta 2009
torstai 15. tammikuuta 2009
Lotta kotona..
Tänään hain pienen Lotta pennun kotiin. Sen jälkeen on vauhtia riittänyt, kun alkujännityksestä pääsi. Toiset koirat ovat olleen aika lailla ihmeissään, että onko tuo hyppivä, pomppiva, räksyttävä, ärsyttävä pentu ja joka yrittää syödä meidän eväät tosiaankin jäämässä meille...Kuvassa olen kyllä aika viattoman näköinen...
maanantai 12. tammikuuta 2009
Reissussa..
Olin pohjoisessa muutaman päivän. Tullessa poikkesin Torniossa todella ihanassa sisustusliikkeessä. Suosittelen kaikille käyntiä siellä. Kauniissa liikkeessä kauniita valkoisia tuotteita ja niin hyvä palvelu. Eli Country Heart on kyseessä. Terveisiä vielä Veeralla ja Marjolle, oli mukava nähdä teitä.
tiistai 6. tammikuuta 2009
Lisää keittiötä..
Olen tänään laitellut keittiötä ja vaihtanut toiseenkin ikkunaan verhot. Salusiinit vaihtui muutenkin, kun eilen laittamani salusiinit olivat muuttuneet luonnonvalkoiseksi. Enkä nyt halua kuin puhtaan valkoista.
Olen pitkään ajatellut tekeväni niin kuin Mustikkamäen Tiina, maalata listat ja kaakelit valkoiseksi. Täytyy tässä kevään aikana tehdä se. Olen pitkään etsinyt sopivaa saarreketta keittiöön. Se saisi olla noin 1,5 m leveä ja alhaalla laatikot. Tietääkö kukaan mistä sellaisen saisi? Olemassaoleva on liian pieni ja hutera, vien sen mökille.
En tiedä olisiko jokin talonpoikaiskaluste sopiva saarrekkeeksi. Hihkaiskaa jos tiedätte.
maanantai 5. tammikuuta 2009
Keittiötä...
Keittiöstä lähti myös joulutavarat pois. Laitoin valkoisen pitsikapan ikkunaan ja salusiinit. Aina vaan tykkään noista Comptoir de Famillen verhoista. Rivieran rottinki on myös sellaista, johon en kyllästy. Jospa saisin huomenna vaihdettua toiseenkin ikkunaan verhot. Meidän keittiössä on niin vaikea pitää pitkiä sivuverhoja, kun ikkunat ovat erilaiset. Ja toisen ikkunan alla on työtaso.
Minulla on keittiön suhteen muutosia tiedossa, mies ei vaan vielä tiedä...mahtaa olla onnellinen kun kuulee. Miesten on niin vaikeaa ymmärtää, jos remontti on tehty kaksi ja puoli vuotta sitten. Että nyt sitä pitäisi jo muuttaa.
torstai 1. tammikuuta 2009
Joulun viimeiset...
Joulu on takana päin. Täytyy myöntää, että olen jo ihan kyllästynyt pyhiin. Vielä loppiainen kun menee, niin pääsee arkeen kiinni. Odotan jo innolla, kuinka kevät lähenee. Päivät pitenee, keväällä mökillä oloa. Mukavaa päästä mökillä jäälle pilkille, toivottavasti vaan kunnon jäät tulee. Vielä ei ole Päijänne jäässä. Mutta, tässä viimeiset kuvat jouluisesta olkkarista.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

