perjantai 13. helmikuuta 2009

Klaffipiironki...







Hei taas kaikki näin Ystävänpäivän aattona!
Sain eilen klaffipiirongin vihdoin maalattua ja sitä tässä nyt sitten on ihailtu. Olen niin tyytyväinen väriin ja nyt sai meidän vanha suvun perheraamattu oikean paikan. Näiden kuvien myötä toivotan teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja ihanaista Ystävänpäivää!! Muistakaa ystäviä, sillä ne ovat kaikki niin tärkeitä. Ja kiitän myös kaikkia teitä rakkaat ystävät, jotka olette viitsineet vierailla minun blogissani.





torstai 12. helmikuuta 2009

Madonna..




Madonnat ovat minusta niin kauniita. Kynttilänvalossa jotenkin vielä kauniimpia. Tässä on yksi minun Madonnoista. Haaveissa olisi saada oikein iso lattialla oleva Madonna.


maanantai 9. helmikuuta 2009

Kaappi...


Nyt laitan kuvaa makuuhuoneen vanhasta kaapista, jonka maalasin valkoiseksi. Ja olen oikein tyytyväinen väriin. Huonekin tuli vielä valoisammaksi kuin ennen.

perjantai 6. helmikuuta 2009

Arvonta suoritettu...

Ompas ollut kiireinen viikko. Olen maalannut ja järjestellyt huoneita. Töissäkin on pitänyt välillä olla. Nyt tultiin tänne lumen keskelle mökille ja tein tuossa äsken arvonnan. Riviera Maisonin kaksi pienintä kurpitsalyhtyä voitti Huurteisen metsän Minttu.
Mintttu, onnea sinulle ja laitatko minulle sähköpostilla osoitteen niin lähetän sinulle lyhdyt.
Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille.

Vuokko

torstai 29. tammikuuta 2009

Saarreke...

Sain ostettua tällaisen aarteen Country Heartista, Veeralta. Olen niin tyytyväinen, kun sain samalla lisää pöytätilaa keittiöön. Niin ja unohdin laittaa arvontaan päivämäärän, koska arvonta loppuu. Eli ensi viikon perjantaina (6.2.09) arvonta loppuu.









keskiviikko 28. tammikuuta 2009

Vapaapäivän touhuja...

Makuuhuone kun jäi eilen kesken, niin päätimpä jatkaa sitä nyt. Greengaten tekstiilit ovat niin minun mieleen, varsinkin ruskeansävyiset. Laitoin naulakon seinään ja olen joskus ostanut Wanilla Rosesta tuon vanhan yöpaidan, niin sekin löysi paikan nyt. Madonnapatsaitahan ei voi koskaan olla liikaa...Sanokaas te mielipiteenne, arvoisat vierailijat, mitä teen vanhan kaapin kanssa. Maalaanko valkoiseksi vai en...hih, taidan kyllä itse tietää mitä teen. Laitan vielä kuvan näistä minusta niin ihanista verhoista, jotka ostin Country Heartista. Pikkulinnut ovat kertoneet, että Veera saisi niitä lisää...




















tiistai 27. tammikuuta 2009

Huomasin vasta...


Todellakin huomasin vasta, mitkä huikeat kävijämäärät blogissani on. Kiitos kaikille meillä vieraileille. Ja täällä tuntuu olevan tapana, niin laitampa minäkin arvonnan pystyyn. Palkinnoksi laitan Riviera Maisonin kurpitsalyhdyt, kaksi pienintä. Onnea arvontaan kaikille.