Hei taas kaikki näin Ystävänpäivän aattona!
Sain eilen klaffipiirongin vihdoin maalattua ja sitä tässä nyt sitten on ihailtu. Olen niin tyytyväinen väriin ja nyt sai meidän vanha suvun perheraamattu oikean paikan. Näiden kuvien myötä toivotan teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja ihanaista Ystävänpäivää!! Muistakaa ystäviä, sillä ne ovat kaikki niin tärkeitä. Ja kiitän myös kaikkia teitä rakkaat ystävät, jotka olette viitsineet vierailla minun blogissani.

