maanantai 16. helmikuuta 2009

Riviera Maisonin kakkuteline...


Minusta tämä Riviera Maisonin kakkuteline 0n aivan ihana. Siinä voi pitää keksejä, suklaata tai vaikka astioita kuten minä. Kyllä Rivieran tuotteissa aina on sitä jotain, mikä tekee siitä niin omanlaisen. Suomessa Marjam näkyy kopioivan Rivieraa ihan kaikessa. Itse en ainakaan ostaisi sen firman tuotteita. Tämä oli vaan pieni kannanotto asiaan, toivottavasti en loukkaa ketään, ei ole tarkoitus.

sunnuntai 15. helmikuuta 2009

Kattausta...


















Ystävänpäivän kunniaksi kutsuin hyviä ystäviä kylään. Katoin ison olkkarin pöydän ja ilta olikin todella mukava. Harvoin tulee istuttua ison pöydän äärellä, yleensä jouluisin. Mutta, miten mukavaa onkaan kattaa kauniisti ja syödä hitaasti, nauttien. Ja kun vielä hyvässä seurassa syö niin ruokakin maistuu paremmalta. Kiitos teille rakkaat ystävät niin mukavasta illasta.







lauantai 14. helmikuuta 2009

Ystävänpäivänä...

Näiden kukkien myötä toivotan kaikille oikein mukavaa Ystävänpäivää!!! Toivottavasti voitte viettää sitä ystävien kanssa.

Vuokko

perjantai 13. helmikuuta 2009

Klaffipiironki...







Hei taas kaikki näin Ystävänpäivän aattona!
Sain eilen klaffipiirongin vihdoin maalattua ja sitä tässä nyt sitten on ihailtu. Olen niin tyytyväinen väriin ja nyt sai meidän vanha suvun perheraamattu oikean paikan. Näiden kuvien myötä toivotan teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja ihanaista Ystävänpäivää!! Muistakaa ystäviä, sillä ne ovat kaikki niin tärkeitä. Ja kiitän myös kaikkia teitä rakkaat ystävät, jotka olette viitsineet vierailla minun blogissani.





torstai 12. helmikuuta 2009

Madonna..




Madonnat ovat minusta niin kauniita. Kynttilänvalossa jotenkin vielä kauniimpia. Tässä on yksi minun Madonnoista. Haaveissa olisi saada oikein iso lattialla oleva Madonna.


maanantai 9. helmikuuta 2009

Kaappi...


Nyt laitan kuvaa makuuhuoneen vanhasta kaapista, jonka maalasin valkoiseksi. Ja olen oikein tyytyväinen väriin. Huonekin tuli vielä valoisammaksi kuin ennen.

perjantai 6. helmikuuta 2009

Arvonta suoritettu...

Ompas ollut kiireinen viikko. Olen maalannut ja järjestellyt huoneita. Töissäkin on pitänyt välillä olla. Nyt tultiin tänne lumen keskelle mökille ja tein tuossa äsken arvonnan. Riviera Maisonin kaksi pienintä kurpitsalyhtyä voitti Huurteisen metsän Minttu.
Mintttu, onnea sinulle ja laitatko minulle sähköpostilla osoitteen niin lähetän sinulle lyhdyt.
Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille.

Vuokko