sunnuntai 15. maaliskuuta 2009
Keittiöteline...
Olen pitkään halunnut keittiötelinettä saarrekkeen päälle. Tämä Comptoir de Famillen teline oli just sopiva siihen paikkaan. Sain vielä vävypojan laittamaan paikoilleen. Suuri kiitos vaan vävylle, tai onkohan vielä kokelas kun toukokuun lopussa on tyttären ja hänen häät. Tässä alkaa hääkuume kovasti nousta ja kohta lähdetään katsomaan hääkirkkoa. Onhan tiedossa ainakin ihanat juhlat toukokuussa.
lauantai 14. maaliskuuta 2009
sunnuntai 8. maaliskuuta 2009
maanantai 2. maaliskuuta 2009
Seinäteksti ja helmililjoja...
Hiihtolomat on vietetty ja täytyi käydä myös vähän shoppailemassa, Vantaan Jumbossa. Siellä oli aivan ihana kukkakauppa, josta sai pieniä helmililjoja, valkoisia ja sinisiä. Sekä palvelu oli todella hyvää. Pakkohan niitä oli kotiin ostaa. Valkoiset olivat vaan tehty jo asetelmiin, niin niitä en ostanut. Katsokaa miten kauniit pienet kukat näissä on. Olen aika onneton oikeiden kukkien kanssa, niimpä kysynkin teiltä, pitääkö helmililjoja kastella miten? Sipulikukkahan se on ja eikös saa ravintonsa siitä? Korjatkaa jos olen väärässä.
Tykkään kaikista teksteistä seinillä, kaappien ovissa ym. Tämä uusi teksti sai paikan keittiöön menevästä ovesta. Ehkä tuota ohjetta pitäisi joskus kokeilla. Oikein mukavaa viikonalkua teille kaikille.
torstai 26. helmikuuta 2009
Vaalea olohuone...
Innostuin muuttamaan olkkarin järjestystä. Ihanaa, kun on jo niin valoisaa, saa parempia kuviakin. Kalusteita tässä aika isossa huoneessa alkaa olla jo riittävästi. Mutta, kun noi vanhat kalusteet aina vaan kiinnostavat. Täytyy varmaan alkaa myymään entisiä pois, jos vielä lisää tänne jotain haluan. Nyt lähdemme viikonlopuksi reissuun, joten palataan asiaa maanantaina.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille.
maanantai 23. helmikuuta 2009
perjantai 20. helmikuuta 2009
Hyvää viikonloppua...
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

