sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Keittiöteline...

Olen pitkään halunnut keittiötelinettä saarrekkeen päälle. Tämä Comptoir de Famillen teline oli just sopiva siihen paikkaan. Sain vielä vävypojan laittamaan paikoilleen. Suuri kiitos vaan vävylle, tai onkohan vielä kokelas kun toukokuun lopussa on tyttären ja hänen häät. Tässä alkaa hääkuume kovasti nousta ja kohta lähdetään katsomaan hääkirkkoa. Onhan tiedossa ainakin ihanat juhlat toukokuussa.


lauantai 14. maaliskuuta 2009

Se oikea...











Olen pitkään etsinyt uutta lautastelinettä. Nyt se on keittiön seinällä. Tykkäsin kovasti tästä mallista. Ja kun en vanhaa löytänyt niin, tyydyin tähän uuteen. Nyt sitä vaan olen ihaillut ja muutellut astioita siihen.

sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Naistenpäivänä..


Haluan toivottaa kaikille teille oikein mukavaa Naistenpäivää!!

maanantai 2. maaliskuuta 2009

Seinäteksti ja helmililjoja...


Hiihtolomat on vietetty ja täytyi käydä myös vähän shoppailemassa, Vantaan Jumbossa. Siellä oli aivan ihana kukkakauppa, josta sai pieniä helmililjoja, valkoisia ja sinisiä. Sekä palvelu oli todella hyvää. Pakkohan niitä oli kotiin ostaa. Valkoiset olivat vaan tehty jo asetelmiin, niin niitä en ostanut. Katsokaa miten kauniit pienet kukat näissä on. Olen aika onneton oikeiden kukkien kanssa, niimpä kysynkin teiltä, pitääkö helmililjoja kastella miten? Sipulikukkahan se on ja eikös saa ravintonsa siitä? Korjatkaa jos olen väärässä.

Tykkään kaikista teksteistä seinillä, kaappien ovissa ym. Tämä uusi teksti sai paikan keittiöön menevästä ovesta. Ehkä tuota ohjetta pitäisi joskus kokeilla. Oikein mukavaa viikonalkua teille kaikille.





torstai 26. helmikuuta 2009

Vaalea olohuone...

Innostuin muuttamaan olkkarin järjestystä. Ihanaa, kun on jo niin valoisaa, saa parempia kuviakin. Kalusteita tässä aika isossa huoneessa alkaa olla jo riittävästi. Mutta, kun noi vanhat kalusteet aina vaan kiinnostavat. Täytyy varmaan alkaa myymään entisiä pois, jos vielä lisää tänne jotain haluan. Nyt lähdemme viikonlopuksi reissuun, joten palataan asiaa maanantaina.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille.































maanantai 23. helmikuuta 2009

Kaappi keittiöön...




Tässä minun uusi ihastus, jota käyn keittiössä katsomassa ja silittelemässä. Ihastuin ihan päätä pahkaa siihen ja se on aivan kuin tehty meidän keittiöön. Vielä kun löytäisin sen päälle vanhan keittokulhon.


perjantai 20. helmikuuta 2009

Hyvää viikonloppua...

Laitan näin viikonlopun kunniaksi uuden kuvan minun peilipiirongista. Siirsin sen uuteen paikkaan, kun minusta tulee paremmin esille tässä paikassa. Ja kevätvalo tekee siitä niin kauniin. Tämän kuvan myötä toivotan teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua.