Blogin päivittäminen on jäänyt minulta kesän aikana todella vähiin. Lupaan olla syksyllä ahkerampi. Kotia pitäisikin alkaa laittamaan, kun lapsen rippijulat ovat puolessa välissä kuuta. Mutta, mistäs sen sisustusinspiraation saisi?
Kesä on taas jälleen kerran mennyt niin nopeasti, kohta alkaa koulut. Toisaalta en haluaisi, että olisi jatkuvasti kesä. Syksy on minusta myös niin kaunista aikaa. Kesä on mennyt mökkeilessä ja välillä töissäkin. On saunottu, mutta uiminen on jäänyt aika väliin kylmän veden takia.
Nyt toivotan kaikille mukavaa kesän jatkoa...niin kuin Mamba laulaa...vielä on kesää jäljellä...

