keskiviikko 5. elokuuta 2009

Tervehdys jälleen...




Blogin päivittäminen on jäänyt minulta kesän aikana todella vähiin. Lupaan olla syksyllä ahkerampi. Kotia pitäisikin alkaa laittamaan, kun lapsen rippijulat ovat puolessa välissä kuuta. Mutta, mistäs sen sisustusinspiraation saisi?




Kesä on taas jälleen kerran mennyt niin nopeasti, kohta alkaa koulut. Toisaalta en haluaisi, että olisi jatkuvasti kesä. Syksy on minusta myös niin kaunista aikaa. Kesä on mennyt mökkeilessä ja välillä töissäkin. On saunottu, mutta uiminen on jäänyt aika väliin kylmän veden takia.

Nyt toivotan kaikille mukavaa kesän jatkoa...niin kuin Mamba laulaa...vielä on kesää jäljellä...

sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

Kesäkeittiö...
















Sain juuri Juhannuseksi valmiiksi mökille kesäkeittiön. Siinä oli aika mukava kokkailla. Terassin kaiteet maalattiin valkoiseksi ja valkoiset kalusteet. Myös kuva mistä tilanteesta lähdettiin.

tiistai 16. kesäkuuta 2009

Tuleekohan kesä ollenkaan...

Tuntuu siltä ainakin, kun on niin kylmä. Juhannusviikolla ollaan ja vaan palelee. Toivotaan kuitenkin hieman parempaa ilmaa keskikesän juhlaan. Minulla on ollut blogitauko, ei vaan aika riitä kaikkeen. Tyttären häät olivat niin hauskat juhlat, ihan hääparin oloiset. Ilma oli silloin myös niin kaunis.
Mökille on tulossa uusi kesäkeittiö terassille, sitä odotankin malttamattomana. Laitan tänne sitten kuvia, kun se valmistuu. Olen siitä kyllä niin innoissani, sillä terassi ei ole koskaan ollut minusta valmis.
Nyt taitaa olla, että en laita yhtään kuvaa. Toivotan teille kaikille oikein mukavaa Juhannusta. Olkaa varovaisia vesillä ja liikenteessä. Meillä on monesti Juhannuksen jälkeen aika surullisia uutisia.

Vuokko

sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Kesä tulee..

Tuli oltua mökillä viikonloppu. Siellä kyllä rentoutuu ja akut lataantuu. Odotan innolla, kun koulut loppuu ja ollaan mökillä enimmäkseen. Aamut mökillä parhaita, kun aurinko paistaa ja on tulossa kaunis kesäinen päivä. Kuvia meidän mökkirannalta, ei juuri naapurit haittaa vastarannalla. Kilometrien matka vastarannalle tuo avaruutta ja tuntee itsensa todella pieneksi kun on myrskyää. Veneily kuuluu vahvasti meidän kesään.





sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Kevätretkellä...

Kävin kevätretkellä eilen Antiikkikahvila Pehtoorissa, josta en ihme kyllä löytänyt mitään. Kyllähän siellä kaikkea kaunista olisi ollut, mutta ei vaan mikään oikein innostanut ostamaan. Ja harmitti, kun sattui niin kylmä ilma retkelle. Mutta, sitten mentiin Putiikki Rannalla liikkeeseen, sieltähän mä en ilman ostoksia koskaan lähde. Vaatteet ovat niin tällä hetkellä pinnalla, että taitavat ohittaa sisustustavarat. Tämän Jackpotin takin ostin ja In Wearin housut. Takki on niin ihanan mallinen, suorastaan naisellinen. Sopii todella hyvin erilaisten tunikoiden kanssa. Katsokaa mikä suloinen tamppikin on takana, olen aivan ihastunut takin malliin. In Wearin housut taas sopivat niin kanssa tunikoiden ja tuon takin kanssa.
Putiikki Rannalla liikkeessä on tosi hyvät valikoimat vaatteita, kenkiä ja on kyllä hyvä retkipaikka. Kiitokset taas Miiralle loistavasta palvelusta.






maanantai 4. toukokuuta 2009

Vanhaa kauneutta...

Tämä vanha kaupanvaaka täytti nyt minun vaakojen kokoelman. Iso vaaka minulta vielä puutuikin ja huutonetistä sain tämän huudettua.. Eilen se kotiutui meille ja olen aivan ihastunut siihen. Miellä kun on leveät ikkunapenkit, niin siitä vaaka, joka on muuten todella painava sai hyvä paikan. Enään en tarvitsisi yhtään uutta vaakaa, mutta eihän sitä tiedä jos sopiva osuu vastaan...
Oikein mukavaa tiistaipäivää kaikille, vaikka täällä meillä ei tänään ainakaan näytä aurinko paistavan.



sunnuntai 3. toukokuuta 2009

Lisää vaaleanpunaista...














Olen järjestellyt eteistä alkuviikosta, ennen kovaa iskiaskipua, joka muuten vieläkin jatkuu. Kyllä ottaa päähän kun ei voi tehdä mitään, maata vain ja ottaa särkylääkkeitä.

Joka tapauksessa, luin yhdestä kirjasta, mitä sanottiin vaaleanpunaisesta väristä.

Vaaleanpunainen on värinä kujeileva,läheinen, hellä ja lisää huolenpitoa. Se auttaa rakastamaan ja toipumaan vastoinkäymisistä. Sitähän tässä tarvittaisikin. Turkoosi ja violetti ovat toisia minun lempivärejä vaatetuksessa, valkoisen lisäksi.

Turkoosin sanotaan antavan itsevarmuutta ja violetti tuo sisäistä rauhaa.

Mitäs miestä olette, vaikuttavatko värit teihin ja mitä värejä mieluiten käytätte?


Eteinen sai ripauksen vaaleanpunaista, kukkien ja tyynyjen kautta. Sitten minun läppäri meni rikki, niin valitsin uudeksi tämän suloisen vaaleanpunaisen.